Birim Kalite Çalışmaları
KURUM BİLGİLERİ
|
Vizyon & Misyon
Vizyonumuz
Evrensel standartlarda mükemmeliyeti benimseyen, etik değerlere bağlı, bilimin üstünlüğüne inanan, modern, toplum refahı için eğitim ve araştırma alanında ilham veren öncü bir fakülte olmaktır.
Misyonumuz
Öğretim, uygulama, bilimsel çalışma, mesleki deneyim ve hizmet fırsatlarını geliştirmek için paydaşlarla iş birliği yapmak, eğitim ve araştırmanın kalitesini sürekli olarak iyileştirmek, bilgi, beceri ve sosyal sorumluluğu bütünleştirebilen, yetkin, analitik düşünen, etik değerlere sahip Eczacılar yetiştirmektir.
Organizasyon Şeması
Yetki, Görev ve Sorumluluklar
Birim Kalite Politikası, Araştırma Politikası
1. Sürekli İyileştirme ve Gelişim: Eğitim, araştırma ve toplumsal hizmet süreçlerini, dış paydaşların katkılarıyla sürekli izleyip değerlendirerek iyileştirmek ve en üst düzeyde kaliteyi sağlamak,
2. Araştırma ve Yenilikçilik Odaklı Eğitim: Araştırmaya dayalı bir öğretim yaklaşımı benimsenerek, öğrencileri mezuniyet sonrası profesyonel meslek hayatında başarılı olacak şekilde donanımlı ve yenilikçi eczacılar olarak yetiştirmek, 3. Paydaş Katılımı ve Şeffaflık: Karar alma süreçlerinde öğrenci, öğretim elemanı ve diğer paydaşların aktif katılımı sağlanarak, şeffaf ve hesap verebilir bir yönetim anlayışı benimsenmek, 4. Etik Değerler ve Mesleki Sorumluluk: Öğrencilerin mesleki etik kurallara ve toplumsal sorumluluğa bağlı, çevreye ve insan sağlığına duyarlı bireyler olarak yetişmesini sağlamak, 5. Ulusal ve Uluslararası İşbirliği: Ulusal ve uluslararası akreditasyon standartlarına uygun eğitim programları geliştirerek, global standartlarda eğitim ve araştırma hizmetleri sunmak, 6. Topluma Katkı ve Sosyal Sorumluluk: Toplumsal sorunların çözümüne yönelik araştırmalar yaparak, sağlık ve eczacılık alanında yenilikçi çözümler sunmak ve toplumsal refahı artırmak, 7. Öğrenme Kaynaklarına Erişim ve Eşitlik: Tüm öğrencilere erişilebilir ve yeterli öğrenme kaynakları sunarak, eğitimde fırsat eşitliğini sağlamak, 8. Sürdürülebilirlik ve Çevreye Duyarlılık: Eğitim ve araştırma faaliyetlerini sürdürülebilir bir yaklaşımla yürüterek çevresel etkiyi minimize etmeyi ve doğal kaynakları etkin kullanmak, 9. Kalite Kültürünün Yaygınlaştırılması: Tüm akademik ve idari birimlerde kalite bilinci ve kültürünü yaygınlaştırarak, kurumsal performansı sürekli iyileştirmek, 10. Sosyal ve Kültürel Gelişim Destekleme: Öğrencilerin akademik gelişimlerinin yanı sıra, sosyal ve kültürel yetkinliklerini artıracak faaliyetleri destekleyerek, çok yönlü dinamik bireyler yetiştirmek, “Kalite Politikası” olarak benimsemiştir. Birim Paydaşları Listesi (İç ve Dış Paydaşlar Etki / Önem Matrisi)
Dış Paydaşlar
İç Paydaşlar
İç ve Dış Paydaşlar Etki / Önem Matrisi
SDÜ Kalite Güvence Sistemi Karar Ağacı Modeli
|
|||||||||||||||||||||||||
İŞ AKIŞ ŞEMALARI |
İş Akış Şemaları
|
|||||||||||||||||||||||||
İŞ TAKVİMİ |
İş Takvimi
|
|||||||||||||||||||||||||
KOMİSYONLAR/KURULLAR/TEMSİLCİLER |
Birim Kalite ve Akreditasyon Komisyonu (Üye Listesi)
Ar-Ge Komisyonu (Üye Listesi)
Birim Danışma Kurulu (Üye Listesi)
Doç. Dr. Gülsen KENDİR
Arş. Gör. Ozan BIYIKLI
Dr. Öğr. Üyesi Semih BULUT
Dr. Öğr. Üyesi Yağmur Emre ARICAN
Berivan ÖZMEN |
|||||||||||||||||||||||||
TOPLANTI TUTANAKLARI |
Birim Kalite ve Akreditasyon Komisyonu Toplantı Tutanakları
|
|||||||||||||||||||||||||
TOPLUMSAL KATKI FAALİYETLERİ |
Toplumsal Katkı Faaliyetleri
|
|||||||||||||||||||||||||
RAPORLAR |
Birim Eğitim Öğretim Öz Değerlendirme Raporu
Çapraz Akran Değerlendirme Raporu
Anket Raporları
|
|||||||||||||||||||||||||
İŞ BİRLİKLERİ/PROTOKOLLER/ANLAŞMALAR |
Protokoller
|
|||||||||||||||||||||||||
AKREDİTASYON ÇALIŞMALARI | Eczacılık Lisans Eğitim Programımıza yönelik akreditasyon çalışmalarımız devam etmektedir. | |||||||||||||||||||||||||
İYİLEŞTİRME ÇALIŞMALARI |
İyileştirme Çalışmaları
|
|||||||||||||||||||||||||
DİĞER | | |||||||||||||||||||||||||
BİRİME ÖZGÜ UYGULAMALAR |